۵ پاسخ

ب نظرم بازم جنگه

ن بابا ترامپ ک گفته اورانیوم میخوام هیچ کشوری نباید ب ایران سلاح نظامی بده...لبنان ک دارن بمب بارون میکنه اسرائیل...ب این وحشیا نباید اعتماد کرد

جمعه حالامذاکره هست توپاکستان

نمیدونم فقط خدا به دادمون برسه صاحب مملکت و برسونه😔😔

فعلا تا دو هفته اتش بسه تا ببینیم چه پیش بیاد زمان مشخص میکنه که قراره چه انفاقی بیوفته

سوال های مرتبط