۸ پاسخ

دقیقا روز عادی بخای دور هم جم شی همیشه همه دنبال کینه و هم زدن گذشتن نمیان یا اگه بیان لذت نمیبرن

خدا رحمتشون کنه عزیزم، متاسفانه گاهی قدر زندگی و لحظات عمرمون نمیدونیم وقتی میفهمیم که دیر شده

خدارحمتش کنه روحش شاد

خدا رحمتشون کنه عزیزم
کاش بدونیم چقد وجود ادمها با ارزشه قبل اینکه از دستشون بدیم...

منکه از مرگ باکی ندارم..از بس تو این دنیا بدبختی کشیدم و بقیه حرصم دادن دوست دارم برم گم شم خستم از همه کس

خدا بیامرزدش عموهای من به ما خیری نرسوندن هرجا هم نشستن پیش دوست آشنا برای ما حرف درست کردن

خدا بیامرزه همه رفتگان رو تهش مرگه واقعا از آدمیزاد چیزی به جا نمیمونه

متاسفانه چند تا از فامیل و اشناهای ما طی یکی دو ماه اخیر فوت شدن..مرگ ناگهانی...خیییلی خیییلی بد و ناراحت کننده..از اون موقع دیگه دنیا اصلا برام‌مهم‌نیست و واقعا واقعا دنیا بی ارزش و پوچه..

سوال های مرتبط