۳ پاسخ

چقدرخوبه حداقل آدم یه همچین خوابی ببینه
بخدادلمون ترکید
تنهایی وبی کسی ازیه طرف...
جنگ لعنتی هم تموم شدنی نیس😭😭😭

فقط اونی تاپیک خنده گذاشته به چی میخندی متاسفم که تومادری اگه اعتقادم نداری خب هیچی نزار چرا خنده من فقط یه خواب تعریف کردم

ان شاء الله ک هر چی خیره برات پیش بیاد عزیزم 💋 من ب امام رضا خیلی اعتقاد دارم و تا الان هر چی خاستم اجابت کرده 💋❤️❤️❤️❤️ان شاء الله ک قراره دلت آروم بگیره.. مطمئنم برا این روزای ک... شور... خیلی ناارومی و اذیت

سوال های مرتبط

مامان ⁦مامان کلافه⁦🍁 مامان ⁦مامان کلافه⁦🍁 ۴ سالگی
مامان mom Baran KiYan مامان mom Baran KiYan ۴ سالگی