من هم موافقم ، من همیشه میگم ما انسانیم
ما زیر آسمون خدا داریم زندگی میکنیم
خدا به این بزرگی مشکلی نداره و نگفته تو خوبی میتونی باشی و بمونی اما اون ادم بد نمیتونه بمونه حق زندگی نداره ،،، پس وقتی به درجه ای رسیدیم که میتونیم با کسی که هم نظر یا عقاید ما هم نیست احترام بذاریم حتی دنیامونم قشنگتر ،،، و حتی زندگیمون و آرامش بهتری داریم. تا همش بخواهیم برچسب بزنیم 🙂
آره منم ویس اون آقاهه رو گوش دادم ولی به همه که نمیتونیم یاد بدیم پشت گوشی و تو پیام هر حرفی رو نزنن، هر کسی خودش باید رعایت کنه
اینا خودشون دارن میزنن متوجه نمیشن کجا رو دارن میزنن؟🤔
هی من گفتم ریختن. رو سرم
آره عزیزم ولی کو گوش 👂 شنوااااا🙄🫥🫥🫥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.