فرزند پروری مریضی کودک تب تب

تصویر
۵ پاسخ

من هم موافقم ، من همیشه میگم ما انسانیم

ما زیر آسمون خدا داریم زندگی میکنیم
خدا به این بزرگی مشکلی نداره و نگفته تو خوبی میتونی باشی و بمونی اما اون ادم بد نمیتونه بمونه حق زندگی نداره ،،، پس وقتی به درجه ای رسیدیم که میتونیم با کسی که هم نظر یا عقاید ما هم نیست احترام بذاریم حتی دنیامونم قشنگتر ،،، و حتی زندگیمون و آرامش بهتری داریم. تا همش بخواهیم برچسب بزنیم 🙂

آره منم ویس اون آقاهه رو‌ گوش دادم ولی به همه که نمیتونیم یاد بدیم پشت گوشی و تو پیام هر حرفی رو نزنن، هر کسی خودش باید رعایت کنه

اینا خودشون دارن میزنن متوجه نمیشن کجا رو دارن میزنن؟🤔

هی من گفتم ریختن. رو سرم

آره عزیزم ولی کو گوش 👂 شنوااااا🙄🫥🫥🫥

سوال های مرتبط

مامان پسرک❤ مامان پسرک❤ ۴ سالگی
مامان Delsa🧚‍♀️🩵 مامان Delsa🧚‍♀️🩵 ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی