۵ پاسخ

دو سه بار من و بخاطر دو تا کامنت مسدود کرد هر بار ۲ روز ... اینجا تازه یک فضای مجازیه داخلیه .... بعد مامان همراز شما میگی داشتیم زندگیمون و میکردیم .... توی کشوری که نمیشه نه حرف زد نه اعتراض کرد نه زندگی کرد دلم به حال آینده ی بچم واقعا میسوزه 😔

در آینده هر چی که بشه اولین کاری میکنم گ۶واره رو حذف نصب میکنم

من داشتم مینوشتم که پاک کرد😁 حالا خوبه چیز خاصی هم نبود، اینجا هم 🛑 بازرسی داره😂

اسیر شدیممم

چیشد مگه

سوال های مرتبط

مامان نازدونه مامان نازدونه ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی