خانما این شیر خشک وزن دهی خوبی دارع

تصویر
۹ پاسخ

آره

بچه منک اصن بهش نساخت اپتامیل الان میگن ازهمه شیرخشکابهتره خودمم همین حسودارم الان بهش اپتامیل مسدم احساس میکنم وزنش رفته بالا

اره منم همینو میدم‌
جدا از وزن برای رشد مغزی بچه عالیه

سلام منم از همین میدم دخترم بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان ۵ کیلو
خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره
نه دل درد میشه نه اسهال نه هیچی
دکتر تغذیه اش گفت خوبه ادامه بده
فقط برای یبوست میاره که دکتر گفت روزی یکبار دوبار گرمیچر بده خوبه

یبوست هم به خاطر سنگین بودنشه
سنگینه چون نسبت به سایر شیر خشک ها وزن دهی بالایی داره

وزن دهیش خوبه اگ یبوست نکنه

باید ببینی چی بهش میسازه من ب بچم دوماه دادم یه گرمم اضاف نکرد

من هم خودم میخورم هم به بچم میدم😂دوتامونم‌وزن گرفتیم

خوبه.

اره منم از همینو میدم

سوال های مرتبط

مامان نویااان مامان نویااان ۴ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان Aysan🩷 مامان Aysan🩷 ۷ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی