آره
بچه منک اصن بهش نساخت اپتامیل الان میگن ازهمه شیرخشکابهتره خودمم همین حسودارم الان بهش اپتامیل مسدم احساس میکنم وزنش رفته بالا
اره منم همینو میدم
جدا از وزن برای رشد مغزی بچه عالیه
سلام منم از همین میدم دخترم بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان ۵ کیلو
خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره
نه دل درد میشه نه اسهال نه هیچی
دکتر تغذیه اش گفت خوبه ادامه بده
فقط برای یبوست میاره که دکتر گفت روزی یکبار دوبار گرمیچر بده خوبه
یبوست هم به خاطر سنگین بودنشه
سنگینه چون نسبت به سایر شیر خشک ها وزن دهی بالایی داره
وزن دهیش خوبه اگ یبوست نکنه
باید ببینی چی بهش میسازه من ب بچم دوماه دادم یه گرمم اضاف نکرد
من هم خودم میخورم هم به بچم میدم😂دوتامونموزن گرفتیم
خوبه.
اره منم از همینو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.