سلام بچع ها شیر خشک گیگوز وزن دهی خوبی دارع یا نان

۵ پاسخ

عزیز ربطی به مارک نداره
هر بچه ای یه چی میسازه بهش
باید اونو پیدا کنی گلم
پسرم و خواهرزادم نان میخوردن عالی میساخت بهشون وزن عالی
دخترم به کل نمیخوره اصلا، میخوره اسهال و استفراغ میشه وزنشم کم میشه

ببلاک ای ار میدم بخاطر رفلاکس و کولیکش خداروشکر وزنش قدش همه چیش خوب هست و نرمال

بستگی ب بچت داره ک بسازه
من نان دادم تو دوماه ی کیلو اضافه کرد
خواهرم داد ماهی ی کیلو

گیگوزدادم راضی ام البته باشیر خودم،متناسبه

گیگوز وزن میده
نان وزن گیری نداره
من تازه شروع کردم دارم به پسرم گیگوز میدم

گیگوز ندادم
ولی نان به پسرم وزن نداد

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی