اصلا نترس البته بدن با بدن فرق میکنه اما ی روزی دختر عمه ام ماما هستش منم میترسیم بهم گفت وقتی میخواستم برات سون بذارن ی نفس عمیق بکش راحت تر سون میره تو جاش 😁منم امتحان کردم و ی کوچولو درد داشت بعد اوکی شد
اصلا اصلا درد نداره فقط تا میتونی شل کن
وای بدترین چیز همینه
منم بارداری اول خیلی میترسیدم موقعی که میخواد بذاره اول اینکه باید شل کنی وگرنه اذیت میشی دوم اینکه وارد کرد یه نفس عمیق بکش کم کم نفس و بده بیرون تا کاش تموم بشه برای با این حرکت یکم سوک میداد سوخت بعد دیگه حس نکرد همش 2 دقیقه بود البته اولش داشت وارد میکرد جدای اینکه نفس عمیق میکشیدم یکم از ترس بغلای تخت و گرفته بودم فشار میدادم نگران نباش چیزی نیست دیگه برای دومی نمیترسم چون دیگه میدونم چطوری
من میترسیدم ولی اونجوری که فک میکردم نبود درد نداشت
چند بار تاحالا بهت سوند زدن؟
اصلااااا حسش نمیکنی
خیلی بدم میاد ازش
خیلی حس بدیه😑
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عزیزم اگه شل کنی هیچی متوجه نمیشی
موقعی که بیحسی میزنن بگو برات سوند بزنن
بدترین چیز تو زایمانم سون بود
نترس.شل کنی دردش خیلی کم میشه
متنفرم 😑😑😑خیلی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.