اره بابا هروقت بخوایی
من ۳۸هفته و۳روزسزارین شدم
چرا نکنن
من ۳۸ هفته ۱ روز دکترم نامه داده بود
۵ . ۲ . ۱۴۰۵ رندتر نیست؟
آره خیلی هم خوبه وقت سزارین همین موقع هست
من 38 هفته و دو روز زایمان کردم
من ۳۸ هفته و یک روز میخام زایمان کنم
اره بابا من وارد ۳۸ شدم روز اولش بچم سزارین شد
ولی خب وزنش ۲۷۰۰ بود بچم خیلی ریز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.