۸ پاسخ

اره بابا هروقت بخوایی

من ۳۸هفته و۳روزسزارین شدم

چرا نکنن
من ۳۸ هفته ۱ روز دکترم نامه داده بود

۵ . ۲ . ۱۴۰۵ رندتر نیست؟

آره خیلی هم خوبه وقت سزارین همین موقع هست

من 38 هفته و دو روز زایمان کردم

من ۳۸ هفته و یک روز میخام زایمان کنم

اره بابا من وارد ۳۸ شدم روز اولش بچم سزارین شد
ولی خب وزنش ۲۷۰۰ بود بچم خیلی ریز بود

سوال های مرتبط

مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری