۳ پاسخ

من مصرف نمیکنم و خیلی اشتباه میکنم مخصوصا با این شرایطی که داریم زندگی میکنیم

والا راهی نداشتم از شدت استرس عق میزدم بله حتما مصرف میکنم

بله حتما
برگردم به عقب زودتر دکتر میرفتم

سوال های مرتبط

مامان سه وین مامان سه وین ۳ سالگی