۹ پاسخ

من ۱۸ هفته دیگ لگد میزد

من شبا که ب پهلو چپ میخوابم ، انقد تند تند میزنه باز برمیگردم خوب میشه فک کنم بچس

من آبغوره که هوسمه یا چیزایی ک دوست دارم میخورم بعدش تکون میخوره

من ۱۶-۱۷ بودم چیزی نمیفهمیدم تازه از ۲۲ متوجه شدم

من سر دخترم ۱۴ کامل می‌فهمیدم

من چرا هنوز هیچی حس نمیکنم

منم از هفته ۱۵ حسش کردم اما هنوز زوده برای این مدل تست ها.اینی که میگی برای هفته۲۰ به بالاست

من طاق باز میخوابم تکون میخوره

نه خب هنوز زوده😬

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد