باید سینه هات رو خالی خالی کنی ،شیر دوش برقی از بیمارستان بگیر خالیش کن
مال منم همینجوریه شده بود بچم گریه میکرد نمیخورد ماساژ بده بدوش تند تند
بعد بده بخوره
من رابط گرفتم جواب نداد
بده یکی برات مک بزنه هم سرش درمیاد هم شیرت راه میوفته
رابط سینه بخر
بدوش اونجوری بدتر میشه
چون سینت سفت شده اول بدوش تا روان تر بشه عزیزم بچه بهتر میخوره
حتما بدوش نذار بمونه تو سینت بدوش با قطره چکان بده بخوره . خوب نیس بمونه تو سینه . دختر منم همین بود تا ۳ هفته دوشیدم دادم بعدش سینمو گرفت
رابط سینه رو امتحان نکردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.