۹ پاسخ

با روغن زیتون بچه چربش کن نداری همون روغن بزن هیچی نیست

اشکالی نداره خودش خوب میشه مهوا تا یکماه خون میومد

عزیزم مال بچه منم قبل افتادن نافش داده بود بردم دکتر گفت تا چهل روز یذره هم بیاد عادی

بهش سرمه بزن از عطاری بگیر بگو سرمه میخوام واسه ناف بچه.من دوتا بچهام سرمه زدم خون نافشون دو روزه خشک میشه

فک کنم طبیعیه

تازه افتاده برا اونه روغن زیتون بزن

طبیعیه خودش کم کم خوب میشه

خونی شدن ناف تا ۲۵روزگی نوزاد طبیعیه اینو دکتر دخترم گفت

چیز خطرناکی نیس بچه منم همینجور شد یکم چربش کن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی