اگع افتاده طبیعیه خوب میشه هیچیم بهش نزن
هیچی روش نزن خواهر جون
اره برای پسر من بعد از افتادن نافش وقتایی زور میزد یا گریه میکرد خون میومد
تا دو هفته چون هنوز عروقش کامل مسدود نشده
هیچی بهش نزن مگر اینکه تا یک ماه ادامه داشته باشه
روش رو میتونی با نافبند خالی ببندی که ورم نکنه اونم محکم نه همینطوری بسته باشه فقط
نافبند یا پارجه بردار زرچوبه بریز روناف وروشوببند و هرسری پوشکوبازمیکنی اون روهم باز کن باز زرجوبه بریز و با ناف بندیاپارجه دیگه ببندش خوب میسه
خودت که نکندی
خودش افتاد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.