کسی بیمارستان بوعلی همدان طبیعی زایمان کرده؟چطور بوده؟

۱ پاسخ

من خاهرم كرده ولي خودم تهرانم خاهرم دوتا از بچه هاشو كرد خيلي راضي بود البته باز ب امادگي بدن خودت بستگي داره

سوال های مرتبط