۴ پاسخ

ما خدایی با مدرسه حال میکردیم میرفتیم همه‌پایه تعدادمون کم بود ۹ نفر بودیم

ولی کلاس ما همه پایه بودن بجز ۳ تا خرخون کلاس
که اخرای سال اونا رو پایه کارامون کردیم

ماهم..

😂😂😂😂

سوال های مرتبط