ماکه از اول خونه بودیم
ما از اول خونه بودیم
چید خوشرنگه
من ازعید خونه بابامم،فردا برمیگردیم اگرخدابخواد
من اگه خدا بخواد فردا میرم خونمون بعد 40روز
ما خونه بودیم فقط عید رو رفتیم ک هم بخاطر عید هم عروسی داشتیم یکشنبه برگشتیم
ما ک جایی نرفتیم بغل گوشمونم زدن نرفتیم
نه عزیزم بااین وضعی که تولبنان راه انداختن دوباره شروع میشه وآتش بس معنایی نداره
اگه ناخون های خودته خیلی قشنگه
نه منکه شنبه میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.