۱۰ پاسخ

ماکه از اول خونه بودیم

ما از اول خونه‌ بودیم

چید خوشرنگه

من ازعید خونه بابامم،فردا برمیگردیم اگرخدابخواد

من اگه خدا بخواد فردا میرم خونمون بعد 40روز

ما خونه بودیم فقط عید رو رفتیم ک هم بخاطر عید هم عروسی داشتیم یکشنبه برگشتیم

ما ک جایی نرفتیم بغل گوشمونم زدن نرفتیم

نه عزیزم بااین وضعی که تولبنان راه انداختن دوباره شروع میشه وآتش بس معنایی نداره

اگه ناخون های خودته خیلی قشنگه

نه منکه شنبه میرم

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی