دقیقا من نمیدونم بچه ساعت دو چرا نمیگیره بخوابههه😂
تا الان با خودم میخوابن با خودم بیدار میشن
نمیدونم بعدا هم همینطوره یا نه
وروجک من امشب ساعت 3لگد میزد فک کنم اونم منتظر تصمیم ایران و امریکا بود😂
نی نی من میخوابه شبا 🤣
اره بیدارن
ارههههه
اره من خوابم یهو یه موجی از تو دلم رد میشه
والا من جوری شب غش میکنم از خواب که اصلا متوجه نمیشم
بله🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.