نی‌نی های شما هم نصف شبا بیدارن؟😁

۹ پاسخ

دقیقا من نمیدونم بچه ساعت دو چرا نمیگیره بخوابههه😂

تا الان با خودم میخوابن با خودم بیدار میشن
نمیدونم بعدا هم همینطوره یا نه

وروجک من امشب ساعت 3لگد میزد فک کنم اونم منتظر تصمیم ایران و امریکا بود😂

نی نی من می‌خوابه شبا 🤣

اره بیدارن

ارههههه

اره من خوابم یهو یه موجی از تو دلم رد میشه

والا من جوری شب غش میکنم از خواب که اصلا متوجه نمیشم

بله🥴

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری