منم جفتم قدامی ولی چیز شیرین میخورم حس میکنم یا خیلی نبض میزنه
من ک چن روزه نبضشو احساس میکنم مخصوصا اگچیز شیرین بخورم
منم هیچ حسی ندارم
بستگی به بدن و جفت داره من از ۱۲ هفته حس کردم ۱۶ واضح شد
من هیچی نمیفهمم از حرکاتش بارداری دومم هم هست
من تو هفته شما کامل حس می کردمحرکاتش رو وقتی اینور و اونور می رفت
نه هیییییییچ فقط تهوع
من بچه دوممه یکی دوبار درحد نبض حس کردم
منهیچی حس نمیکنم گاهی ی درد خفیف ویا تیر کشنده یا ی حس مبهم ولی حرکت حس نمیکنم و هیچ علامتی جز کمردرد ندارم
نه عزیزم،فقط تهوع 😂
وقتی به پهلو میخوابم سنگینیشو حس میکنم گاهی وقتا هم شبا نبض میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.