۱۵ پاسخ

من اره جفتم خلفیه،مخصوصا چیزای شیرین بخورم ی دوتا لگد میزنه🥹😂

من از اخرای شونزده هرازگاهی حس کردم

اره عزیزم

زوده من از 20 هفته احساس کردم

نه من اصلا هیچی تا حالا ازش حس نکردم حتی اندازه یه رگ پریدن فقط همین بعضی وقتا سفت میشه شیکمم همین

همون انتی.برا انومالی هنوز نرفتم 17 هفته و سه روزمه 18 هفته و دو روز میرم

من ن🤭🤭

من اره 17 هفته حس کردم

نه
به بهداشت گفتم گف بچه اولته هم میگف مخصوصا هفته 20 به بعد حرکت میکنه

اره من کامل حسش میکنم وقتی عطسه یا سرفه میکنم انقدر تکون میخوره بعد دیروز تو سنو ب زور تکون میخورد😑😂

منم اصلا حس نکردم تا حالا

من ک زیر شکمم بعضی موقعها دور نافم ی تکون ریزی میفهمم 🥹

زوده عزیزم از ۱۹ هفته متوجه میشه

من هنوز حس نکردم چیزی

من که نهه😂

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری