۳ پاسخ

بخاطر بهار هست

ادم وقتی خمیازه میکشه برای اینه که اکسیژن بیشتری به مغز برسه و انرژی بگیره عزیزم شایدم خونتون هواش خوب نیست پنجره باز بزار هوا بیاد شاید بهتر شد

به خاطر بهاره. پسر منم خوابالو شده

سوال های مرتبط