۱۰ پاسخ

من پستونک اونت میدم خیلی خوبه

بچه های من اصلا دوست ندارن😫😂

من ارتودنسی چیکو میدم خوبه

این مدلش خیلی بده من ارتودنسیش و میدم

من مدل سر بادومی میدم

فقط ارتودنسی میدم

من خریدم براش ولی چون دوست نداشت دیگه بهش ندادم البته خودمم دوست نداشتم بخوره

ارتودنسی سر کج یا نوک بادومی بگیر اینا خوب نیست

این مدل رو امروز خریدم براش اصلا دوسش نداره

ارتودنسی شا بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی