بچه ها اگر شیرخشک سرد بشه مضره به بچه بدیم

۴ پاسخ

احتمال داره بچه دل درد بشه

من تا دوساعت هم نگه میدارم و موردی نداره ولی من یکم ولرمش میکنم بهش میدم

سرد منظورت ب دمای محیطه؟
مولا اگر درست کردی ولرم
و بچه نخورده میخوای چند دقه بعد بدی و ب دمای محیط رسیده ایرادی نداره

فقط تایساعت میشه استفاده کرداگه ازیساعت رد شد بریزدور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی