چن جوانه مبارکی بت انشالله. له چو کریوته؟
ماهم همینیم والا
این ست رو چقد خریدی ؟
من ک دوتا دوتا باید بخرم چی 😂😂
ببین سایز صفر اینا زود کوچیک میشه زیاد نگیرید
طبق تجربه ام از بچه اولم، از اونجایی که جثه بچه ها فرق میکنه لباس زیاد نخرید چون ممکنه بعدا پشیمون بشین
دختر من رشدش کم بود ، تا 18 ماهگی هنوز لباس 9 تا 12 ماه اندازه بود براش
دیگه لباس های تابستونی، زمستون اندازه میشد براش، لباس های ضخیم تر تابستون اندازه بود. براش که دردسر و هزینه اضافه بود
واقعااا چرااا🫤🫤🫤
من چندماه پیش میخریدم هربارمیکفتم خب تموم شد ی چندتا ریز دیگ مونده میرفتم تو مغازع کمتراز۱۲تومن نمیشد😂تمومی نداشت اصلا
چون بچه اولتونه 😂
من بچم۴۵روزشه هنوزم دارم میخررررم هیچیم اندازش نمیشه سایز یک وصفر نخر یکی دوتا نهایتش
خیلی زود کوچیک میشه بخصوص سرهمی
دقیقااا🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
عزیزم ب سلامتی ایشلاه عکس میدی از وسایلاش من فعلا هیچی نگرفتم
واای اصلا لباسای سایز یک نکیر نهایت ۵ ۶ تا من الان گرفتم مث چی پشیمونم بیشتر دو سه بگیر
دقیقا منم همینم😂🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.