۲۰ پاسخ

الان مثلا کوچیک باشه چیکار میخوای بکنی؟! قربونت چرا برای خودت دغدغه درست میکنی؟!حالا یکی بیاد از سر خامی و بی تجربگی بگه وای خیلی کوچیکه خیلی بزرگه اله بله،میفتی تو استرس بیخودی
خب سونو میری وزن بچه رو میگن میفهمی کمه یا زیاده یا نرماله.اصلا ربطی به شکم نداره که،اینم عکس شکمم تو گهواره مد شد والا

برا من از مال شما کوچیکتره 🤭🤭

من ۳۶ هفته همین اندازه اس😅

نه ماشاءالله عالیه من ۳۸هفتم همینقدر

مگه وزن و قد بچه به سایز شکمه؟
منو دوستم همزمان باردار شدیم هر۲تا دختر من شکمم بزرگ بود اون خیلی کوجیک بود هیشکی متوجه بارداریش نمیشد(هم تاریخ باردار شدیم)بعد من زایمان کردم دخترم۲۲۰۰کیلو اون دخترش ۳۸۰۰کیلو...سایز و وزن بچه هیچ ربطی به سایز شکم نداره

نه عزیزم مال من ازتوکوچیک تر

خوبه 👌👌👌👌👌👌👌👌💛

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

والا من الان تو این هفته که هستم شکمم کوچیکتره و وزن بچمم نرماله

ببین عزیزم به اندازه شکم نیست
من زمان دخترم 40 هفته و 4 روز رفتم زایمان، فکر میکردن 7 ماهه هستم و دخترمم 3300 بود وزنش
تا 7 ماهگی اصلا مشخص نبود باردارم
این یکی چون قبلش یکم شکم داشتم الان 6 ماهه هستم و شکمم بزرگه
اصلا به اینا نبست نگران نباش

ماشاالله خیلی خوب من که شکم ندارم

ن اتفاقا بزرگ هم هس

عزیزممممم من ۳۶هفته ام از تو کوچیکترم
بنظرم ربطی به حجم شکم نداره
چون منکه سونو رفته بودم وزن جنین گفت عالیه
با اینکه هرکی منو میبینه میگه تو حامله ای یا من😂😂
با این چیزا استرس به خودتون وارد نکنین
مهم سلامتی جنینه که الهی سالم و سلامت بدنیا بیان همه نینی ها

مثل منی

نه خیلی خوبه

خوبهه

ماشاالله خوبه
دیگه بدن هر کسی فرق داره بعضیا خیلی بزرگ میشه بعضی نه مهم سلامتیه نینیه🧿😍

ن عزیز‌خوبه دیگه

ما مث همیم 🥹

نه عزیزم خوزه آخه من الان 35 هفته ام تقریبا همین سایزیه

سوال های مرتبط