۲ پاسخ

دخترم از غروب درداش شروع شد شبش تب کرد روز دوم تب نداشت ولی تا سه روز پاشو میکشید زمین
پاشو پماد دیکلوفناک زدم حوله گرم گذاشتم دیگ راحت بازی میکرد بدو بدو میکرد شماهم حتما پماد بزن به پاش گناه داره دردش کمترمیشه

من پسرمو یکشنبه واکسن زدم
عصرش پاش ورم کرد یکم بازی کرد ورمش خوب شد، ولی تا ۲ ۳ روز پادرد رو داشت
البته پسرم شب اول تب کرد ،و تبش بالا بود
پاشویه کردم تا تبش کنترل شه

سوال های مرتبط