۵ پاسخ

تو تشت اب و سرکه بشین

با این کارا فقط عفونتت رو بیشتر میکنی برودکتر با یه دوره دارو خوب میشی شامپو و سرکه و جوش شیرین و ... فقط ph واژنتو ازبین میبره و عفونتت بیشتر میشه

عفونت با دارو فقط از بین میره

شامپو فیروز با حصاره بابونه👍🏼

با آب سرکه بشور

سوال های مرتبط