تو تشت اب و سرکه بشین
با این کارا فقط عفونتت رو بیشتر میکنی برودکتر با یه دوره دارو خوب میشی شامپو و سرکه و جوش شیرین و ... فقط ph واژنتو ازبین میبره و عفونتت بیشتر میشه
عفونت با دارو فقط از بین میره
شامپو فیروز با حصاره بابونه👍🏼
با آب سرکه بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.