آره واقعا سخته ولی حسابی استراحت کن عزیزم این چند روز هم تموم میشه بعدش کلی کار داری
اره من فردا صبحه نمیگذرع اینم
من دگ خسته شدم اینقد ورزش کردم و دهانه رحمم باز نمیشه
دوشنبه سزارین میشی یعنی؟
خوش بحالتونننن کاش این سه هفته منم میگذشت
من ی هفته مونده.هم استرس عملو دارم هم دوس دارم زودتر دخترمو بغل کنم
اوه اره من ۱۲ روز اوه اوه اوه از ۸ ام ک دکترم نامه رو داده ها اصلا نمیگذره به خدا 😁🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.