۷ پاسخ

آره واقعا سخته ولی حسابی استراحت کن عزیزم این چند روز هم تموم میشه بعدش کلی کار داری

اره من فردا صبحه نمیگذرع اینم

من دگ‌ خسته شدم اینقد ورزش کردم و دهانه رحمم باز نمیشه

دوشنبه سزارین میشی یعنی؟

خوش بحالتونننن کاش این سه هفته منم میگذشت

من ی هفته مونده.هم استرس عملو دارم هم دوس دارم زودتر دخترمو بغل کنم

اوه اره من ۱۲ روز اوه اوه اوه از ۸ ام ک دکترم نامه رو داده ها اصلا نمیگذره به خدا 😁🤣

سوال های مرتبط

مامان روژینا کوچولو🫶 مامان روژینا کوچولو🫶 ۵ ماهگی