اینم عکس نوزادی پسرم😍♥

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم چه قشنگ فقط کاش بهشون میگفتی اینقد رو صورتش روتوش انجام ندن صورت بچه همون طبیعی خودش خیلی قشنگه

چه بامزه😘😚😍

نوزاد تا چند روزگی میشه برد؟

کدوم اتلیه رفتی اصلا کارش خوب نبود میرفتی رزالین عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان 💞محمدوداداشش🫂 مامان 💞محمدوداداشش🫂 ۱۰ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی