سلام دوستان از چند ماهگی دیگ روی شکم نخوابیدید

۷ پاسخ

از همون اول

رو شکم از همون اول نخواب

از اول ب پهلو فقط خوابیدم

من از ۱۴ هفته دیگ دردم می‌گرف ، نمیتونستم🥴😂

رو شکم که هیچوقت. یه لحظه به شکم دراز میکشیدم دردم میگرفت چه برسه به خواب

سعی کن نخوابی از حالا تا عادت کنی

از اول

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد