۱۱ پاسخ

به نام خدا :از همون اول 🥲😁

روشکم که از همون اولا نخوابی بهتره من همیشه به پهلو یه بالشت هم زیر پام میزارم گ

نخواب عزیزم

از همون موقع که میفهمی بارداری

من از وقتی فهمیدم دیگه نخوابیدم

از سه ماه دوم دیگه نخواب یعنی از همین هفته شما

دیگه یکم که هفتت می‌ره بالا نمیتونی بخوابی دردت میگیره

اگر نخابی خیلی بهتره

من گاهی نمی‌فهمم می‌خوابم اما سه ماه رد بشه دیگه نمیشه

تا هفته ۲۰ هم میتونی رو کمر بشی گاهی

نباید رو شکم بخوابی اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدعلی.  امیر علی مامان محمدعلی. امیر علی هفته نوزدهم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی ۱ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجدجان🤰🏻 مامان کنجدجان🤰🏻 هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته یازدهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری