۴ پاسخ

شمادیگه استارت روشکم نخوابیدن روبزن😅

خیلی سخته 😣😣دلم میخواد رو شکم دراز بکشممممم

الان کلی کار خونه انجام دادم ، خسته شدم ی چایی ریختم برای خودم ، اومدم ک رو شکم دراز بکشم
ولی ترسیدم
گفتم نکنه چیزی بشه

از الان دیگه نخواب تا عادت کنی
از هفته ۱۶ هم تمرین کن شبا بشینی و بعد به اون دنده بخوابی زودتر خودتو عادت بده

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدعلی.  امیر علی مامان محمدعلی. امیر علی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان Roghayeh مامان Roghayeh هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری