از ۷ هفته 😊
من از ۱۵ هفته دردم میگرفت یکم که به روی شکم میچرخیدم.
از یه جایی به بعد خودت احساس میکنی دیگه نمیشه.
وقتی الان رو شکم میخوام انگار توی شکمم سفت میشه
من همیشه رو شکم میخوابیدم ولی از وقتی ۱۶ هفته شدم احساس میکنم ی جور نبض میزنع شکمم و نمیخابم
کلا از همین الان روشکم نخواب بابا😅
من از وقتی قهمیدم ۴ هفته بودم کلا رو شکم نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.