روی کمر از الان نخوابی بهتره،اما روی شکم میتونی،من سر دخترم تا موقعی که شکم نداشتم و کوچولو بود و اذیتم نمیکرد میخوابیدم فکر میکنم از ماه هفتم که شکمم یکم بیرون تر زد دیگه نخوابیدم
از حدود ۲۰ هفته
از وقتی شکم درمیاری
البته چ بهتر ک از الان تمرین کنی، اون موقع سختت نمیشه
ماه پنجم
من از اول مراعات کردم رو شکم نخوابیدم
ولی کمر رو میخوابم
این هفته که رفتم پیش دکترم،گفتن سعی کن بیشتر به پهلوی چپ بخوابی
من با اینک هفته امم بالا نیست میخوابم ی موقع ها خیلی اذیت میشم شکمم سفت میشه زیرم سریع برمیگردم
من میخابم بچه فشار میاره به شکمم
من ازاولش فهمیدم ک باردارهستم دیگه نخوابیدم فقط پهلوچپ وراست بیشترپهلوچپ چون بچه بهترتغذیه میکنه
از الان نخواب که عادت کنی
کلا من از قبل عادت نداشتم شکم به بالا یا روی شکم بخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.