۷ پاسخ

هیچی واسه منم بود چند روز پیش رفتم گفت باز کرده ۳۰ هفته بود گفت پیچیده
بعد مراقب حرکت آ ش باش

مال منم هست به حرکاتش توجه کن دیگه آخر هاش هست

ی دور طبیعیه

واسه منم یک دور و نیم هست🥲🥲

مال منم بود درامد
بری سونو مشخص میشه دراومده یانه

چیزی نیست نگران نباشین مال پسر منم. اینطور بود خودش باز شده بود الانم ۳۸روزشه

مال منم هست خیلی نگرانم

سوال های مرتبط