فعلا اینا رو من گرفتم هنوز یه لیست دیگه هم نوشتم برای چیزای بهداشتیش و چیزای که یادم نبوده بگیرم
برای بیمارستان:پتو دورپیچ.قنداق.جوراب.سه دست لباس.مای بیبی سایز0/1 .کلاه نوزادی بدون بند بهتره.پوشک بزرگ برای خودت.شونه.شورت یکبارمصرف.محافظ توالت فرنگی.دستمال کاغذی.فلاسک.نسکافه و کافی میکس(برای افزایش شیر و آرامبخشی خودت)
بقیه سیسمونی:
کریر.کمدوتخت گهواره ای(اگر خودتم تخت داری بگیر وگرنه به دردت نمیخوره).روروئک.لباس سایز۱حداقل۳دست.سایز۲ هم۳دست.حوله حمام.شامپو فیروز،صابون فیروز(برای شستن لباس نوزادعالیه)لوسیون بدن فیروز.سرویس خواب خیلی گرمه بنظرم پتو وبالش وتشک جدا بگیری بهتره.
اینا واجبات هستن.بقیه چیزا سلیقه ای هستن
حال ندارم بنویسم کاش گزینه ویس داشت😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.