میگم خانما کسایی که سرکلاژ میشن حتما سزارین میشن یا طبیعی هم میتونن؟؟

۴ پاسخ

هر دو

طبیعی هم میش

طبیعی عم میشه

طبیعی هم میشه عزیزم من خودم سرکلاژم و دکترم گفت طبیعی هستم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی