سلام خانوما آیا اونایی که سرکلاژ هستن همه سزارین میشن؟؟

۸ پاسخ

نه هرکی طبیعی بخواد اخرا سرکلاژو تو مطب باز میکنن میگن برو ورزش و پیاده روی شروع کن

فکر کنم باید ببینی تشخیص پزشکت چیه. من سرکلاژیم هستم پزشکم گفت باید سزارین بشی.

نه طبیعی بهتره

اتفاقا طبیعی راحت تره ک
دهانه رحم داشته باز می‌شده ک بستن دیگ راحت تر میشه زایمان کرد مگ اینکه مثل بقیه یا بریچ باشه یا نشه کلا زایمان کرد

نه ربطی نداره

اگه بچه عرضی باشه که دیگه نمیشه زایمان طبیعی کرد. من الان سرکلاژم و بچم عرضیه

اتفاقا سرکلاژیا زایمان راحت‌تری دارن

چرا سزارین بشن؟ مگه دهانه‌ی رحم نرم و باز نیست که سرکلاژ میکنن؟
دوستای من جفتشون سرکلاژ و پساری داشتن حفتشونم طبیعی زایمان کردن

سوال های مرتبط