۱ پاسخ

بچه ها با هم فرق دارند.اصلا مقایسه نکن.بعضیا خوب گوش میدند انگار که ضبط میکنند.یهو زبون باز‌میکنند.
دختر من مامان و بابا و دد و اینا را میگفت.الان واسه خودش آروم حرف‌میزنه.دیگه هیچکدومو نمیگه.

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی