۹ پاسخ

بسلامتی باشه عزیزدلم از نیشابور خرید کردی؟

وای آره😍🤤

من نچیدم‌هنو

مبارکه عزیزم

عزیزممم 😍😍😍

منم همش دلم میخاد سیسمونیشو بچینم ولی همش میگم میرم نگا میکنم انتظار میکشم🥺🥺

کالسکه چه مارکی هستش؟

اره خیلی چشم انتظارش میشم🥹😍😍🩷

خیلی مبارکه عزیزم صندلی غذای کیدیلو رو‌چند خریدی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اَبرا👸🏻 مامان اَبرا👸🏻 ۳ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی