۷ پاسخ

پماد کلوتریمازول بزن

..یا هیدروکورتیزون قاطی کن با کلوتریمازول موضعی از بیرون بزن

عجب دکتریییی😂این دکتره میزنه ناقصت میکنه دیگ پیشش نرو

پماد اِن اِن هم میتونی بگیری از بیرون بزنی بهش، البته قبلش از داروخانه بپرس تو بارداری میشه یا ن

کلتریمازول برای استعمال خارجی بگیر خوب میشی

سرکه؟؟؟
ژل شستشو واژینال بگیر بزن، احتمال قارچ گرفتی یا عفونت

ن بابا سرکه نزنی ها میسوزی بیچاره میشی
برو داروخونه ژل شستشو واژن بگیر
اب رو اتیش

سوال های مرتبط

مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری