دخترااا شدید سوزش و خارش واژن دارم چیکار کنم؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بنظرم اصلا سرازخود چیزی استفاده نکن
بخصوص ناحیه واژن
حتما برو دکتر
یوقت پماد یا هرچیزی برا جنین مضره
فقط خودتو با شامپو بچه فعلا بشور و لباس زیر نپوش و فردا اول وقت برو دکتر،اگ هم امشب بری ک بهتره

لباس زیرتو در بیار شاید بهتر شدی

عفونته منم داشتم الان بهتر شدم

کرم کانسدرم یاکلوترومازول استفاده کن

من ک علایمی نداشتم آزمایش گفت عفونت دارم با وزنم داره بالا میاره بستری کرد

عفونته برو دکتر

دکتر برای این مورد ب من پماد ان ان داد و قرص میترونیدازول هر ۱۲ ساعت

منم همینجوری بودم پماد کورتیمازول استفاده کردم ۴ شب خوب شدم البته باید بری دکتر سرخود نزن

عفونت داری عزیزم برو دکتر بهت دارو میده منم عفونت داشتم

عفونتع حتماااااااااا برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری