۵ پاسخ

من همیشه با آب درست میکنم آب پرتقال هم میتونی بزنی تما دو سه قاشق شکرش کم باید بکنی

بله میش اگ ماست هم داری می‌تونی بزنی

گلاب و عرق بیدمشک بریز

ماست و آبم میشه ریخت

اره ماست هم میتونی بزنی

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان مامان کیاراد مامان ۱ سالگی