۱ پاسخ

من خامه قنادی کولاک میگیرم میذارم اب شه مث بستنی که نه اب نه یخ باشه بعد میذارم تو همزن اول با دور آروم بعد با دور تند میزنم تا جایی که دیگه فرم پره ها بیوفته روی خامه و رنگش مات شه

سوال های مرتبط