معمولا یا سلفری هست یا تست کواد. سلفری نسبتا دقیق تره اما الان در شرایط جنگ جوابدهی به نسبت طولانی تره یا انجام نمیشه. اگه ریسک بالا باشه یا هفته بالا باشه هیچی آمنیوسنتز نمیشه. اگه بخاطر آزمایشش نگرانی، طوری نمیشه میتونه براحتی انجام بدی، درد که نداره فقط بعدش تا چند روز یکسری مراقبت ها داره
به دلیلش بستگی داره و میزان ریسک
براى انتى ميدونم ازمايش سلفرى هم ميتونى بدى ولى امينو قطعى تر هست من ازمايش دادم ولى خب دكتر گفت اگه اوكى بود هم باز امينو برو كه خيالت راحت تر شه
چی هست برای چیه؟
نه😔متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.