۳ پاسخ

من انجام دادم اصلا استرس نداشته باش.
درد خیلی کم داره همون لحظه فقط تا ۳ روز استراحت داشته باشی حتما فقط برای دستشویی بلند بشی،
انشاللع که جوابش هم خوب میاد

من امنیوسنتز نکردم ولی svsانجام دادم مثل همونه فقط زودتر انجام میدن ولی اصلا نگران نباش زیاد درد نداره من دو بار انجام دادم

چرا باید انجامش بدی؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری