من انجام دادم اصلا استرس نداشته باش.
درد خیلی کم داره همون لحظه فقط تا ۳ روز استراحت داشته باشی حتما فقط برای دستشویی بلند بشی،
انشاللع که جوابش هم خوب میاد
من امنیوسنتز نکردم ولی svsانجام دادم مثل همونه فقط زودتر انجام میدن ولی اصلا نگران نباش زیاد درد نداره من دو بار انجام دادم
چرا باید انجامش بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.