من خوردم خوب بود
من میخورم یعنی دکتر نوست مجبورشدم بخورم ولی قطره شیرافزاتاثیرش چندبرابر این بود نسبت ب پولش ارزششو نداره ب نظرمن
اره من میخورم خوبه ولی یکم گرونه
من خوردم خیلی جواب داد .فقط باید ۳،۴روزفرصت بدی بهش . بعدش من به جای آب ،با عرق رازیانه میخورم تاثیرش چندین برابر میشه . من ک راضی هستم هم از لاکتاول هم رازیانه
من خوردم خیلی خوب بود
من خوردم یه ذره اثر نکرد یک میلیون و صد پولش دادم
من میخورم
من خوردم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.