مامانا کی قرص لاکتاور برای شیرافزا خورده؟؟؟؟

۸ پاسخ

من خوردم خوب بود

من میخورم یعنی دکتر نوست مجبورشدم بخورم ولی قطره شیرافزاتاثیرش چندبرابر این بود نسبت ب پولش ارزششو نداره ب نظرمن

اره من میخورم خوبه ولی یکم گرونه

من خوردم خیلی جواب داد .فقط باید ۳،۴روز‌فرصت بدی بهش . بعدش من به جای آب ،با عرق رازیانه میخورم تاثیرش چندین برابر میشه . من ک راضی هستم هم از لاکتاول هم رازیانه

من خوردم خیلی خوب بود

من خوردم یه ذره اثر نکرد یک میلیون و صد پولش دادم

من میخورم

من خوردم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان زندگی ها مامان مامان زندگی ها مامان ۱۶ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی