قطره پاراکید بهش دادم بازم تب داره چکار کنم

تصویر
۱۴ پاسخ

پد تب بر بگیر خیلی خوبه پاشویه هم بکن

لباس کم کن اگ زیاد تنش داری... با اب ولرم پاشویه کن

لباساشو کم کن خونرو یکم خنک کن
پاشوییش کن
دشت و پاشو بشور

پاهاش و اب‌برنین یا پوشکشو دربیارین بشورینش سریع تب و کم میکنه

واقعا هیچی مثل شستن دست و پاهاش خنک اش نمی کنه مدام دست و پاشو صورت اش رو سعی کن با دستمال مرطوب خیس کنی

لباس زیاد تنش نکن!دوبرابر وزنش قطره بده

اگر واکسن زده تبش خیلی ام بالا نیست دکتر من گفت تا ۳۹ اینا بشه باید ببریش بیمارستانی جایی

بدن شو بشور!پاشویه کن

دستمال خنک به هیچ وجه نزاریا دستمال رو باید با اب ولرم خیس کنی بزاری روس تنش سرش پااهاش بزار خوب میشه بازم از دکتر بابت میزان و دفعات استامینوفن بپرس شاید لازم باشه بیشتر بدی

یکی بهم یاددادپنبه الکلی هاکه براتزریقه گفت ازاونا بزارکف پاش توجورابش دوتاهم بزارزیربغلاش سریع میادپایین

پاشویش کن
شیر بهش بده
دستمال خنک کن بزار رو سینش زیر بغلش

چندقطره دادی؟بهداشت بمن گفت برابرباوزنش بده اماتبش رفت بالابردم دکترگفت دوبرابروزنش بده

پاهاش یکم تو اب بزار .یک پارچه خیس کن بزار رو پیشونیش .لباس اضافه داره در بیار

لباساش کم کن

سوال های مرتبط