۸ پاسخ

پیاز حلقه کن بذار کف پاش

پاشویه اول از همه

پیاز حلقه کن بذار تو جورابش

عزیزم با شیاف بعد از نیم ساعت باید بیاد پایین و عددش کم بشه بعد هر ۶ساعت تکرار کنی
تا بعد از دو سه روز تب ادامه داشت باید حتما ببری دکتر تا بررسی بشه
اگر یا شیاف و پاشویه نیاد پایین باید ببری بیمارستان

با مشورت دکتر پروفن بده
پسر من واکسن زده هیچکدوم جواب نداد دکتر پروفن داد

آب نمک و گلاب و آب ولرم قاطی کن با پارچه یا دستمال بکش کف پاشو زیر بغلش و کشاله ران.بعدش یه پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب پاش کن

استامینوفن خارجی بده. شربت پانادول، خیلی خوبه، اما گرونم هست. اینجا یک شیشه‌ش ۱/۳۰۰ هست.

پاشویه کن و مهمتر از همه اگر پایین نمیاد ببر بیمارستان چون خدایی نکرده خطرناکه خیلی

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی