آمپول رگام هفته چندم بزنم؟
.
.
#بارداری#بارداری#بارداری#فرزندپروری#

۴ پاسخ

اگرم ی وقت نیاز به سرکلاژ هم شدی باید بهت بزنن

اگر تو بارداری هر زمان لک بینی افتادی باید بزنی در غیر اینصورت هفته ۲۸ میزنن و بعد زایمانت

هفته ۲۸ به بعد

ماه هفتم میزنن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار مامان مانیار روزهای ابتدایی تولد